If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Точно за това се преохлажда. Студения въздух го обдухва и го охлажда. Охлажда се и маслото. Картера има едни ребра, нали знаеш. Някои кори имат отвори за да се охлажда скоростната кутия само.
Никак не е сложно- така както въздуха охлажда водния радиатор, охлажда и двигателя.
На 1вата снимка термостата не е за 156! и е на 80гр. заради мотора - ТД.
Та пак искам каталожен номер на термостат за 147/156 бензинова или дизелова на различни температури.
Как реши че не е за 156, като и трите снимки са от една съща програма за търговци и излизат след като му зададеш търсене на термостат за Alfa Romeo 156 1.9 JTD?
И на снимките си има каталожни номера
Глупаво е да спорим, при положение че имам точно 3 такива термостата които съм си играл да ги слагам и тествам, и трите коват на 80 градуса - ни повече ни по малко - дали и 3-те са еднакво развалени!
Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня
Добре де,защо не правите преработката с термостата на Рено? Става супер лесно,цената му дори от супер качествен производител е много по-ниска (15-20лв),температурата си я "кове" на 90'С и повече няма никакви ядове.Колегата от работата,кара 155-ца,сложи такъв и си реши всички проблеми.Старшно е доволен.На една Мареа също сложихме и човека също е супер доволен!
Добре де,защо не правите преработката с термостата на Рено? Става супер лесно,цената му дори от супер качествен производител е много по-ниска (15-20лв),температурата си я "кове" на 90'С и повече няма никакви ядове.Колегата от работата,кара 155-ца,сложи такъв и си реши всички проблеми.Старшно е доволен.На една Мареа също сложихме и човека също е супер доволен!
При мен само мисълта за това предизвиква негативни чувства.
Може да е супер, но не бих го направил.
Как реши че не е за 156, като и трите снимки са от една съща програма за търговци и излизат след като му зададеш търсене на термостат за Alfa Romeo 156 1.9 JTD?
И на снимките си има каталожни номера
Глупаво е да спорим, при положение че имам точно 3 такива термостата които съм си играл да ги слагам и тествам, и трите коват на 80 градуса - ни повече ни по малко - дали и 3-те са еднакво развалени!
Колега, нищо лично, но се научи да работиш с каталожни програми. Ще го кажа така.
Този термостат дето ми даваш е само за ТД мотори, на 80гр. Дай ми номер на термостат на 88гр. за ТД мотори ?
Дай ми номер за 147/156/GT на 80гр. била тя бензин или дизел ?
Искам общо 4 каталожни номера и приключваме спора.
Докато не видя 4те номера, които искам - смея да твърдя, че в момента заблуждаваш потребителите на форума.
Точно за това се преохлажда. Студения въздух го обдухва и го охлажда. Охлажда се и маслото. Картера има едни ребра, нали знаеш. Някои кори имат отвори за да се охлажда скоростната кутия само.
Никак не е сложно- така както въздуха охлажда водния радиатор, охлажда и двигателя.
А ако ти кажа, че с кора двигателя се охлажда дори повече от колкото без кора, то какво ще кажеш?
А ако ти кажа, че с кора двигателя се охлажда дори повече от колкото без кора, то какво ще кажеш?
Ще кажа да си отвориш прозореца и да кажеш на свой ред дали ти стана по- хладно , а пък ако бутнеш цялата стена , а капака на двигателя защо има изолация?
Кажи и защо JTD има отвор за обдухване на скоростната кутия. По принцип основното предназначение на кората е да не замърсява двигателя околната среда, ако има малки течове от него.
Ще кажа да си отвориш прозореца и да кажеш на свой ред дали ти стана по- хладно , а пък ако бутнеш цялата стена , а капака на двигателя защо има изолация?
Кажи и защо JTD има отвор за обдухване на скоростната кутия. По принцип основното предназначение на кората е да не замърсява двигателя околната среда, ако има малки течове от него.
Заблуден си, друже.
Продължавай да вярваш, че кората ти топли мотора, а без нея ще се охлажда.
Колега, нищо лично, но се научи да работиш с каталожни програми. Ще го кажа така.
Този термостат дето ми даваш е само за ТД мотори, на 80гр. Дай ми номер на термостат на 88гр. за ТД мотори ?
Дай ми номер за 147/156/GT на 80гр. била тя бензин или дизел ?
Искам общо 4 каталожни номера и приключваме спора.
Докато не видя 4те номера, които искам - смея да твърдя, че в момента заблуждаваш потребителите на форума.
Виж колега, не ангажирам никой с моето мнение!
Въпросните снимки са от "Tecdoc" Програма която е предвидена за търговци и не всеки може да гледа в нея (доколкото аз знам) трябва регистрация за нея която е платена!
На снимките от горе пише "ОЕ номера" Което са каталожните номера дадени от производител, така че исканите номера от теб ги има на снимките!
Друг е въпроса дали те наистина са коректни, защото аз лично съм се сблъсквал с следния проблем: Държа в ръцете си два каталога на различни производители и търся определена част по номер и в двата каталога излизат два коренно различни продукта!
Относно заблудата в която вкарвам останалите потребители на форума ще ти кажа следното! Идеята е тук да сме си полезни и информирани а не да се заблуждаваме, и когато някой отиде в магазина да знае от какво да се пази - сигурен съм че едва ли някой в БГ ще отиде в магазина да даде стотина лева и ще иска да си купи в случая термостат който отваря на 80* и да не му върши работа само защото търговеца не знае какво продава!
В никакъв случай не съм от хората които ще се запъне като магаре на мост за да убедя някой че моето мнение е най-правилното, защото кварталния майстор (бай хуй) който много разбира и работи само с ключ 13 и права отверка така ми е казал!
Всеки сам си решава, но е добре да се дискутира и да сме информирани!
В спора се ражда истината
Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня
Последните изречения ми звучат като:
- А бе не мога да дам такъв номер, обаче не съм заблудил никой.
А в крайна сметка продължаваш с твоето настояване, че имало термостат, който да отваря на 80 градуса, защото бил за "топла страна" или нещо подобно.
Ако имаш такива номера конкретно за някой двигател, то дай ги. Даде някакъв номер, който е за съвсем друг автомобил и двигател. Да, видяхме, че има термостати, които отварят и на 80 градуса. Това постигна. Сега ако нямаш оригинален номер за този двигател, то по-добре си затрай, за да не объркваш ненужно хората още веднъж.
Защото точно в тази тема един няма да прочете всичко, ще прочете, че имало термостат за топли страни и ще продължи това заблуждение и в бъдещето.
Най-вероятно ти си бил този потребител в миналото, прочел грешно нещо някъде и сега не може да си обясниш защо не може да намериш правилния, топъл термостат.
Ама продължаваш....
Толкова ли не може просто да дадеш номер на част => хххххххх и да докажеш, че има такъв термостат за правилния двигател? Ако можеш, давай, ако не, спри. Не е много трудно изискването.
п.п. Лично аз не виждам картинката или каквото и да е на предишната страница, която си дал. Виждам само на Емзо нещото, което показва, че си пробвал да дадеш термостат за "ТД" двигателите за пример.
Comment